www.serbianbrend.com
SERBIAN BRE®nd je promotivna kampanja za afirmaciju srpskih vrednosti.
Kvalitetni i prepoznatljivi srpski proizvodi, kompanije, turističke destinacije, kulturno nasleđe i ljudi su ambasadori pozitivnog srpskog imidža u zemlji i naročito u inostranstvu. Zajednički, koordiniran i kontuniuiran nastup različitih aktera od presudne je važnosti u ostvarenju jedinstvene vizije: prosperitetna Srbija sa dobrim ugledom u svetu.
Šta konkretno predstavlja SERBIAN BRE®nd?
- simbol nacionalnog srpskog brend identiteta
- znak kvaliteta za srpske proizvode, usluge, kompanije, turističke destinacije, kulturno nasleđe i ljude
- sam za sebe brend u nastajanju
Osnovni ciljevi SERBIAN BRE®nd-a su:
- da upotrebom svog logotipa promoviše proizvodnju, trgovinu, privredni razvoj i zapošljavanje u Srbiji
- da upotrebom svog logotipa promoviše robu proizvedenu u Srbiji na izvoznim tržištima širom sveta
- da podigne svest o srpskim proizvodima i uslugama, dostignućima i potencijalu - kako u Srbiji tako i u inostranstvu, i
- da podstakne razvoj kvaliteta, dizajna i marketinga.
Srž kampanje čini SERBIAN BRE®nd logotip. Kompanije koje zadovolje SERBIAN BRE®nd standarde mogu da koriste logo i tako promovišu sebe i svoje proizvode i usluge.
Srbiju odlikuje pluralitet mišljenja i cilj logotipa je da uključi različite brendove i različite stavove o tome šta su srpski brendovi.
Logo SERBIAN BRE®nd grafički nedvosmisleno ukazuje na poreklo proizvoda, kompanija i usluga, zahvaljujući engleskom pridevu “SERBIAN”, a “BREnd” se odnosi na srpski mentalitet koji na mestu susreta istočnih i zapadnih civilizacija uvek stvori nešto autentično svoje - srpsko (u ovom slučaju umesto engleske imenice “brand” to je “BREnd”).
Kontinuirana upotreba pečata “SERBIAN BRE®nd” dovodi do asocijacije kvaliteta sa pridevom “SERBIAN” - srpski što vremenom donosi i konkretnu finansijsku korist onima koji ga koriste.
Нема коментара:
Постави коментар